Примери за конверсии
- посещения на сайта – запитвания
- посещения на сайта – поръчки
- среден престой на сайта
- разгледани страници от един посетител
- разходи за реклама в Google adwords спрямо приходите от продажби конкретно от тази реклама (при електронните магазини)
- започнат процес на пазаруване и изоставена количка (при електронните магазини)
- общо разгледано съдържание към конкретно съдържание
Какви са ползите от оптизизирането на конверсиите?
- Откриват се ясно слабостите на един сайт и какво пречи на посетителите да достигнат до исканите от нас цели, например – повече продажби или разглеждане на конкретно съдържание в сайта
- Дава се адекватна обратна връзка към всички страни, които се занимават с рекламирането на сайта. Това води до подобрение в управлението на рекламните кампании в интернет.
- Дава се обратна връзка по отношение на навигацията и структурата на сайта
- Увеличават се приходите от еденица посещение в сайта
- Собственикът на сайта придобивя ясна картина какво се случва на всички нива – от структурата и съдържанието на самия сайт до това кой рекламен канал е ефективен и кои продукти или услуги имат смисъл да се продават.
Разгледайте нашите планове
-
Подходящ е за сайтове с малък трафик – до 200 уникални посещения на ден
-
Активно използване на Google analytics и GTM(Google tag manager) на ключови места в сайта, за събиране необходимата информация
-
Извличане на събраните данни и допълнителна аналитична обработка
-
Сплит тестове
-
Използване на други инструменти, с които проследяваме пътя на потребителя в сайта
-
Препоръки на базата на събраната информация за преработки по сайта – най-вече навигация и ползваемост – десктоп и мобилна версия
-
Следене за изпълнението на препоръките
-
Препоръки към хората, които правят кампанията в Google adwords(ако има такава) и към хората които правят SEO на сайта(ако има такива)- конверсиите зависят и от правилно избрания таргет на посетители на сайта
-
Отчети за изпълнената работа и постигнатите резултати на всеки 3 месеца
-
Подходящ е за сайтове с трафик над 200 уникални посещения на ден.
-
Активно използване на Google analytics и GTM(Google tag manager) на ключови места в сайта, за събиране необходимата информация
-
Извличане на събраните данни и допълнителна аналитична обработка
-
Сплит тестове
-
Използване на други инструменти, с които проследяваме пътя на потребителя в сайта
-
Препоръки на базата на събраната информация за преработки по сайта – най-вече навигация и ползваемост – десктоп и мобилна версия
-
Следене за изпълнението на препоръките
-
Препоръки към хората, които правят кампанията в Google adwords(ако има такава) и към хората които правят SEO на сайта(ако има такива)- конверсиите зависят и от правилно избрания таргет на посетители на сайта
-
Отчети за изпълнената работа и постигнатите резултати на всеки 3 месеца
Подходящ е за големи сайтове – над 2000 уникални посещения на ден.
Цена – след прървоначален преглед на акаунта на Google analytycs и съгласуване на целите при настройката с клиента.