Защо е важна?
Всяко подобрение на даден показател на даден сайт е свързано с неговото количествено измерване. Получените данни трябва да са добре структурирани и с един поглед да показват явните проблеми на всички нива при проследяване на пътя на потребителя:
- Посещения(източници и качество на трафика към сайта), ефективност на рекламата.
- Навигация – как се ориентира потребителя в сайта, лесно ли намира необходимата информация
- Съдържание
- Конверсии(запитвания, поръчки, други цели свързани със уебсайта)
Защо е важна?
Всяко подобрение на даден показател на даден сайт е свързано с неговото количествено измерване. Получените данни трябва да са добре структурирани и с един поглед да показват явните проблеми на всички нива при проследяване на пътя на потребителя:
- Посещения(източници и качество на трафика към сайта), ефективност на рекламата.
- Навигация – как се ориентира потребителя в сайта, лесно ли намира необходимата информация
- Съдържание
- Конверсии(запитвания, поръчки, други цели свързани със уебсайта)
Какви са ползите от професионалната настройка на Google analytics?
- Качествена обратна връзка за състоянието на сайта
- Ясни индикатори за работата по сайта и рекламата към него – например SEO специалисти, управление на реклама в Google adworsd или Facebook, писане на съдържание, технически характеристики на сайта
- Аларми при определени събития
- Персонализирани и ясни отчети
Разгледайте нашите планове
-
Настройка на персонализирани отчети: Два отчета, за мениджмънта и за маркетинг отдела
-
Примерни метрики, които могат да се включат в отчетите: Sessions, bounce rate, page views, conversions, cost pre conversion, conversion rate+ calculated metrics (user conversion rate, per session value, per user value)…
-
Настройка на филтри
-
Настройка на цели: конкретна посетена страница, етапи от попълване на количка за пазаруване, време за престой на сайта, брой разгледани страници…
-
Настройка на фуния на целите: пътя на потребителя, през кои страници минава за да стигне до целта
– настройка на аудитории
– настойка на аларми
– проверка как са свързани на акаунтите на Google analytics и Google search console
– проверка как са свързване на акаунтите на Google analytics и Google adwords(ако имате такъв)
-
Настройка на персонализирани отчети: Три отчета, за мениджмънта, за маркетинг отдела, още един отчет по избор
-
Примерни метрики, които могат да се включат в отчетите: Sessions, bounce rate, page views, conversions, cost pre conversion, conversion rate + calculated metrics (user conversion rate, per session value, per user value)…
-
Настройка на филтри
-
Настройка на цели: конкретна посетена страница, етапи от попълване на количка за пазаруване, време за престой на сайта, брой разгледани страници…
-
Настройка на фуния на целите: пътя на потребителя, през кои страници минава за да стигне до целта
– настройка на аудитории
– настойка на аларми
– настройка на ecommerce
– свързани конверсии
– настройка на кохортни анализи
– проверка как са свързани на акаунтите на Google analytics и Google search console
– проверка как са свързване на акаунтите на Google analytics и Google adwords(ако имате такъв)
– поддръжка на акаунта за 6 месеца
Подходящ е за големи сайтове – над 2000 уникални посещения на ден.
Цена – след прървоначален преглед на акаунта на Google analytycs и съгласуване на целите при настройката с клиента.