За нас

Услуги, които предлагаме:

  • Изработка на фирмени сайтове
  • Поддръжка на уеб сайтове
  • Интернет маркетинг и реклама
  • SEO
  • Консултации за цялостното представяне на една фирма в интернет
image
image

Специализирани сме към разрешаване на няколко основни проблема на онлайн бизнеса:

  • получаване на точна обратна връзка какво точно се случва с даден уебсайт като източници на трафик и поведение на посетителите
  • оптимизиране на конверсиите – как от единица посещение да се постигне по-добър резултат, например повече продажби
  • консултации при смяна на дизайна, базирана на реални факти и статистики
  • консултация за цялоснта рекламна стратегия, базирана на точни статистики и адекватна обратна връзка
  • ясно обяснение на клиента какво и как може да постигне чрез своя уебсайт

Имаме 16-годишен опит в областта на разработката на сайтове, SEO, управление на кампании в Goole adwords. Въз основа на практиката ни през цялото това време с многобройни клиенти установихме че приоритет за всички дейности свързани с интернет представянето на една фирма са точното следенето и отчитането на трафика на един сайт, подходящото поднасяне на информацията и оптимизирането на конверсиите на сайта (CRO)

За постигането на тези цели работим с различни инструменти: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Optimizely, Kiss metrics, Google optimize...Всички данни, които се събират с тези инструменти, се обработват и на тяхна база се правят различни работни хипотези за повишаване на конверсиите на даден уебсайт. След това се провеждат тестове за валидиране на хипотезите. Въз основа на тестовете се правят помени по – структурата на сайта, целевите страници, рекламни кампании. Правят се и препоръки насочени към SEO оптизиматорите и редакторите на съдържание на сайта. CRO се съгласува много добре с всички останали процеси по отношение на развитето и ъпдейта на един сайт и всички процеси по неговия маркетинг и реклама.

За кого са подходящи нашите услуги:

  • Фирми, които искат да изградят дългосрочна дигитална стратегия и не искат вече да работят „на парче” по метода на пробите и грешките
  • Фирми, които искат да знаят къде точно отиват парите им, които са похарчили за интернет маркетинг и реклама
  • Електронни магазини, които искат да имат повече продажби без допълнителен разход за трафик към сайта
  • Бизнеси които разчитат на допълнителни запитвания и поръчки без допълнителни разходи за реклама
  • Всички, които искат да улеснят посетителите на даден сайт в процеса на пазаруване
  • Всички, които искат да получат ясно второ мнение по извършвани до момента маркетинг активности и за актуалното състояние на сайта им
  • Всички, които планират смяна на дизайна на сайта и искат тази смяна да се базира на реални данни и факти от текущия им сайт, а не само защото сайта би изглеждал по-добре на външен вид.