Оптимизиране на конверсиите в сайта
Примери за конверсии
- посещения на сайта – запитвания
- посещения на сайта – поръчки
- среден престой на сайта
- разгледани страници от един посетител
- разходи за реклама в Google adwords спрямо приходите от продажби конкретно от тази реклама (при електронните магазини)
- започнат процес на пазаруване и изоставена количка (при електронните магазини)
- общо разгледано съдържание към конкретно съдържание
Какви са ползите от оптизизирането на конверсиите?
- Откриват се ясно слабостите на един сайт и какво пречи на посетителите да достигнат до исканите от нас цели, например – повече продажби или разглеждане на конкретно съдържание в сайта
- Дава се адекватна обратна връзка към всички страни, които се занимават с рекламирането на сайта. Това води до подобрение в управлението на рекламните кампании в интернет.
- Дава се обратна връзка по отношение на навигацията и структурата на сайта
- Увеличават се приходите от еденица посещение в сайта
- Собственикът на сайта придобивя ясна картина какво се случва на всички нива – от структурата и съдържанието на самия сайт до това кой рекламен канал е ефективен и кои продукти или услуги имат смисъл да се продават.
Цени
Разгледайте нашите планове
Основен400 лв. без ДДС (при 6-месечен договор)Минимален период за работа – 6 месеца. Оптимален период – 12 месеца
- Подходящ е за сайтове с малък трафик – до 200 уникални посещения на ден
- Активно използване на Google analytics и GTM(Google tag manager) на ключови места в сайта, за събиране необходимата информация
- Извличане на събраните данни и допълнителна аналитична обработка
- Сплит тестове
- Използване на други инструменти, с които проследяваме пътя на потребителя в сайта
- Препоръки на базата на събраната информация за преработки по сайта - най-вече навигация и ползваемост - десктоп и мобилна версия
- Следене за изпълнението на препоръките
- Препоръки към хората, които правят кампанията в Google adwords(ако има такава) и към хората които правят SEO на сайта(ако има такива)- конверсиите зависят и от правилно избрания таргет на посетители на сайта
- Отчети за изпълнената работа и постигнатите резултати на всеки 3 месеца
Разширен700 лв. без ДДС (при 6-месечен договор)Минимален период за работа – 6 месеца. Оптимален период – 12 месеца
- Подходящ е за сайтове с трафик над 200 уникални посещения на ден.
- Активно използване на Google analytics и GTM(Google tag manager) на ключови места в сайта, за събиране необходимата информация
- Извличане на събраните данни и допълнителна аналитична обработка
- Сплит тестове
- Използване на други инструменти, с които проследяваме пътя на потребителя в сайта
- Препоръки на базата на събраната информация за преработки по сайта - най-вече навигация и ползваемост - десктоп и мобилна версия
- Следене за изпълнението на препоръките
- Препоръки към хората, които правят кампанията в Google adwords(ако има такава) и към хората които правят SEO на сайта(ако има такива)- конверсиите зависят и от правилно избрания таргет на посетители на сайта
- Отчети за изпълнената работа и постигнатите резултати на всеки 3 месеца
Къстъм
Подходящ е за големи сайтове – над 2000 уникални посещения на ден.
Цена – след прървоначален преглед на акаунта на Google analytycs и съгласуване на целите при настройката с клиента.
Подходящ е за големи сайтове – над 2000 уникални посещения на ден.
Цена – след прървоначален преглед на акаунта на Google analytycs и съгласуване на целите при настройката с клиента.