Професионална настройка на Google analytics

Защо е важна?

Всяко подобрение на даден показател на даден сайт е свързано с неговото количествено измерване. Получените данни трябва да са добре структурирани и с един поглед да показват явните проблеми на всички нива при проследяване на пътя на потребителя:

  • Посещения(източници и качество на трафика към сайта), ефективност на рекламата.
  • Навигация – как се ориентира потребителя в сайта, лесно ли намира необходимата информация
  • Съдържание
  • Конверсии(запитвания, поръчки, други цели свързани със уебсайта)

Защо е важна?

Всяко подобрение на даден показател на даден сайт е свързано с неговото количествено измерване. Получените данни трябва да са добре структурирани и с един поглед да показват явните проблеми на всички нива при проследяване на пътя на потребителя:

  • Посещения(източници и качество на трафика към сайта), ефективност на рекламата.
  • Навигация – как се ориентира потребителя в сайта, лесно ли намира необходимата информация
  • Съдържание
  • Конверсии(запитвания, поръчки, други цели свързани със уебсайта)

Какви са ползите от професионалната настройка на Google analytics?

  • Качествена обратна връзка за състоянието на сайта
  • Ясни индикатори за работата по сайта и рекламата към него – например SEO специалисти, управление на реклама в Google adworsd или Facebook, писане на съдържание, технически характеристики на сайта
  • Аларми при определени събития
  • Персонализирани и ясни отчети
Цени

Разгледайте нашите планове

https://rstheme.com/products/wordpress/topkie/wp-content/uploads/2021/03/web-management.png
Основен пакет250 лв. без ДДСПодходящ е за сайтове с блогова структура, фирмени сайтове и сайтове представящи услуги
  • Настройка на персонализирани отчети: Два отчета, за мениджмънта и за маркетинг отдела
  • Примерни метрики, които могат да се включат в отчетите: Sessions, bounce rate, page views, conversions, cost pre conversion, conversion rate+ calculated metrics (user conversion rate, per session value, per user value)...
  • Настройка на филтри
  • Настройка на цели: конкретна посетена страница, етапи от попълване на количка за пазаруване, време за престой на сайта, брой разгледани страници...
  • Настройка на фуния на целите: пътя на потребителя, през кои страници минава за да стигне до целта
    - настройка на аудитории
    - настойка на аларми
    - проверка как са свързани на акаунтите на Google analytics и Google search console
    - проверка как са свързване на акаунтите на Google analytics и Google adwords(ако имате такъв)
https://rstheme.com/products/wordpress/topkie/wp-content/uploads/2021/03/project.png
Разширен пакет350 лв. без ДДСПодходящ е за електронни магазини.
  • Настройка на персонализирани отчети: Три отчета, за мениджмънта, за маркетинг отдела, още един отчет по избор
  • Примерни метрики, които могат да се включат в отчетите: Sessions, bounce rate, page views, conversions, cost pre conversion, conversion rate + calculated metrics (user conversion rate, per session value, per user value)...
  • Настройка на филтри
  • Настройка на цели: конкретна посетена страница, етапи от попълване на количка за пазаруване, време за престой на сайта, брой разгледани страници...
  • Настройка на фуния на целите: пътя на потребителя, през кои страници минава за да стигне до целта
    - настройка на аудитории
    - настойка на аларми
    - настройка на ecommerce
    - свързани конверсии
    - настройка на кохортни анализи
    - проверка как са свързани на акаунтите на Google analytics и Google search console
    - проверка как са свързване на акаунтите на Google analytics и Google adwords(ако имате такъв)
    - поддръжка на акаунта за 6 месеца
Къстъм
Подходящ е за големи сайтове – над 2000 уникални посещения на ден.
Цена – след прървоначален преглед на акаунта на Google analytycs и съгласуване на целите при настройката с клиента.